اپدیت ۱۴۲۱۹ ویندوز فون گزینه Cellular Data را برای اکشن سنتر اورد

اپدیت 14219 ویندوز فون گزینه Cellular Data را برای اکشن سنتر اورد

برای کسانی که از ویندوز فون نسخه دولوپر استفاده میکنند و در این برنامه هستند اپدیتی با نسخه ۱۴۲۱۹ منتشر شد که یکی از ویژگی های ان اوردن یک درخواست بزرگ کاربران به ویندوز فون است.

علاوه بر اینکه در این اپدیت کورتانا برای چهارکشور اروپایی منتشر شد و در ان چهار کشور اکنون وجود دارد ویژگی دیگری هم اضافه شد: دکمه گزینه Cellular Data برای اکشن سنتر

بسیاری از کاربران این درخواست را داشتند که در کشویی که به پایین کشیده میشود گزینه Cellular Data قرار داده شود تا براحتی بتوانند این گزینه را خاموش و روشن کنند. اکنون این گزینه برای کاربران ایجاد شده که این تنظیمات را به اعلان + عملکرد Action Center اضافه کنند.

نسخه ۱۴۲۱۹ ویندوز فون جدیدترین نسخه است و ما نیز به تازگی ان را تجربه کرده ایم، اگر ویژگی های جدیدی که به این اپدیت اضافه شده اند را پیدا کردیم در سایت ان را منتشر میکنیم. هر چند این نکته که کورتانا برای چهار کشور و با چهار زبان مختلف منتشر شود به خودی خود اپدیت بزرگی محسوب میشود.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept