اپدیت ساین cyan برای گوشی لومیا ۵۲۵ شروع به منتشر شدن کرد

اپدیت ساین cyan برای گوشی لومیا 525 شروع به منتشر شدن کرد

گوشی لومیا ۵۲۵ گوشی عجیبی است. فقط یک گوشی لومیا ۵۲۰ است که بجای رم ۵۱۲ مگابایت، رم ۱ گیگابایتی دارد که برای برخی کاربران ترجیح داده میشود. قضیه ای که عجیب است اینست که این گوشی اگر چه بطور مثال در امریکای لاتین موجود است اما در روسیه نمیتوان دید، بصورت عجیبی عرضه شده و در برخی کشورهای معروف نمیتوان ان را یافت.

برخی کشورهای اقیانوسیه و قاره اسیا که گوشی لومیا ۵۲۵ را در خانه خود دارند باید با انتشار اپدیت ساین cyan برای گوشی لومیا ۵۲۵ برای گوشی خود شگفت زده شده باشند، چون انتشار اپدیت لومیا cyan برای گوشی لومیا ۵۲۵ شروع به انتشار کرده است و اکنون برخی از این کشور ها به صورت محدود این اپدیت را دریافت کرده اند.

دقت کنید که اگر شما از نسخه ویندوزفون ۸٫۱ دولوپر preview for developer استفاده میکنید و در لیست زیر کشور رام گوشی شما قرار دارد، اگر اپدیتی را بر روی گوشی خود مشاهده نمیکنید باید بدانید که مایکروسافت فعلا اپدیت برای نسخه دولوپر را متوقف کرده است. پس باید گوشی خود را ابتدا به ویندوزفون ۸ دانگرید کنید و برگردید به ویندوزفون ۸ و سپس اپدیت ها را بصورت رسمی دریافت کنید.

مطالب اموزشی برای اپدیت لومیا cyan

لومیا ۵۲۵

قاره اسیا و اقیانوسیه : کمبوجیه – چین – مالزی

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept