اصطلاحات لومیا – تمام نادانسته های خود در مورد لومیا را بپرسید

لغت نامه ویندوزفون - تمام نادانسته های خود در مورد ویندوزفون را بپرسید

در سایت ویندوزفون پرو قسمت های مختلفی را دیدیم و قرار دادی. بخش هایی که بصورت تخصصی مربوط به موضوعی خاص در ویندوزفون بودند و اگر دنبال خبرهای این قسمت ها بودید، میتوانستید براحتی به این قسمت ها مراجعه کنید و جواب خود را براحتی بیابید و براحتی جدیدترین اخبار در موضوع مورد نظر را براحتی بیابید بدون انکه مجبور باشید در اخبار مختلف سایت جستجو کنید. بطور نمونه بخش های زیر بخشی از تمام قسمت های تخصصی است که در سایت ویندوزفون پرو ساختیم.

حال مثل همیشه بروز و جامع و حرفه ای در ویندوزفون تصمیم گرفتیم تا بخش دیگری به سایت ویندوزفون پرو اضافه کنیم. بخشی مثل قبل تخصصی، بخشی که به مسئله ای خاص از ویندوزفون میپردازد و قسمتی نیست جز: اصطلاحات لومیا.

در این اصطلاحات لومیا میخواهم ساده ترین عبارت ها را توضیح دهم و مورد بررسی قرار دهم تا افرادی که هیچ اشنایی با لومیا ندارند به راحتی با ان اصطلاح اشنا شوند و هر چه بیشتر با گوشی های لومیا اشنا شوند. این بخش به نوار بالایی ویندوزفون اضافه میشود و میتوانید با یک کلیک بر روی ان تمام مطالبی که در اینباره هستند را به ترتیب انتشار مشاهده کنید. اصطلاحات زیادی هستند که به ترتیب نام برده میشوند و توضیحات کاملی در مورد انها خواهیم داد و این قسمت در اینده بسیار پربار خواهد شد.

اما یک ویژگی خوب دیگر این قسمت این است که شما میتوانید اصطلاحات و لغاتی که نمیدانید و برایتان همیشه سوال بوده اند را مطرح کنید تا در این قسمت برایتان توضیح ان و بررسی اش به صورت تخصصی بگذاریم تا شما نیز مشکلتان برطرف شود و با سیستم عامل اشناتر شوید. در ضمن مطالبی که در گذشته منتشر شده اند و برای این قسمت هستند به این بخش اضافه میشوند. مطلب هایی همچون سنسور های مختلف گوشی و قابلیت های جانبی و…

پس دنبال کننده بخش جدید و جذابی که شما را هر چه در ویندوزفون حرفه ای تر میکند باشید و سوال های خودتان در مورد اصطلاحاتی که نمیدانید، بپرسید.

ورود به بخش اصطلاحات لومیا

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept