استور جدید ویندوز ۱۰ موبایل اکنون تم تاریک نیز دارد

استور جدید ویندوز 10 موبایل اکنون تم تاریک نیز دارد

مایکروسافت در حال اضافه کردن تغییرات مختلف به ویندوز ۱۰ موبایل خود هست و این تغییرات را حتی در مورد برنامه های داخل این سیستم عامل و حواشی ان نیز انجام میدهد. در حالیکه نسخه آزمایشی ویندوز ۱۰ برای موبایل ها اکنون در نسخه ۱۰۱۳۶ هست و منتشر شده برنامه استور جدید مایکروسافت که برای ویندوز ۱۰ تدارک دیده است به نسخه ۲۰۱۵٫۵٫۲۹٫۱٫ ارتقا پیدا کرد و یک تغییر خیلی بزرگ در اینجا داریم.

استور جدید ویندوز 10 موبایل اکنون تم تاریک نیز دارد

استوری که اکنون در ویندوز فون استفاده میکنیم دیگر در ویندوز ۱۰ نخواهد بود و در ویندوز ۱۰ موبایل استور جدیدی را خواهیم داشت که اکنون برنامه آن در حالت آزمایشی قرار دارد و مسلما همزمان با انتشار ویندوز ۱۰ شاید رسمی شود و شاید هم دیرتر. بهرحال اکنون یک قابلیت جالب در این استور جدید داریم و آن هم پس زمینه یا تم تاریک است که استور را کاملا تاریک میکند و این در موارد مختلف کمک خیلی جالبی است.

البته نکته ای که هست این تم بصورت پیشفرض قرار داده شده است باید منتظر بمانیم و ببینیم که مایکروسافت میخواهد این تم را با انتشار ویندوز ۱۰ موبایل بصورت رسمی همچنان مشکل و تاریک نگه دارد؟ یا میخواهد یکی از تنظیمات استور قرار بدهد؟

2 نظرات
  1. حمید کاربر می گوید

    سلام خسته نباشید لومیا ۸۳۰ گرفتم لومیا کمرا که نصب میکنم میگه آپدیت دنیم میخاد مگه پیش فرض نصب نیست؟ خاستم آپدیت کنم با وای فای خطا ۸۰۱۸۸۳۰f میده با برنامه نوکیا سافت ور هم آپدیت نمیشه برنامه اکسس پوینت هم که واسه تنظیمات اینترنته نصب کردم واردش که میخام بشم میپپره بیرون لطفا راهنمایی کنید

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      از استور میتونید راحت دانلود کنید؟
      اگه میتونید, مشکل سرعت اینترنتتونه
      سرعت سعی کنید در بالاترین حد خودش باشه و استفاده دیگه ای نکنید ازش

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept