آموزش فیلمبرداری از صفحه نمایش ویندوز فون ۸٫۱

آموزش فیلمبرداری از صفحه نمایش ویندوز فون 8.1

خب اسکرین شات گرفتن از صفحه نمایش در ویندوز فون ۸٫۱ خیلی ساده است، براحتی دکمه های زیاد کردن صدا و دکمه قفل کردن گوشی را با هم همزمان فشار دهید. اما برای اینکه از صفحه نمایش خود ویدیو ضبط کنیم و فیلمبرداری کنیم چکار باید کرد؟

این کار کمی پیچیده است و فعلا باید به کمک کامپیوتر آن را انجام داد و کمی هم آموزش لازم است.

از زمانی که ویندوز فون ۸٫۱ آمده است قابلیت خوبی به ویندوز فون اضافه شده است که Project My Screen نام دارد و بوسیله این قابلیت میتوانید گوشی خود را بر روی کامپیوتر اجرا کنید و آن را در کامپیوتر خود مشاهده کنید. فقط در ابتدا باید برنامه Project My Screen را از اینجا دانلود کنید و بر روی سیستم خود نصب کنید.

وقتی آن را نصب کردید گوشی خود را با کابل به کامپیوتر وصل کنید و برنامه Project My Screen را بر روی کامپیوتر اجرا کنید. هنگامی که در گوشی از شما اجازه برای نمایش صفحه گوشی خواست نیز گزینه بله yes را انتخاب کنید.

خب با انجام مراحل بالا گوشی شما بر روی کامپیوتر نمایش داده میشود و میتوانید کارکردن آن را براحتی مشاهده کنید. قدم دوم ضبط این نمایش دادن است که بر روی کامپیوتر صورت میگیرد. برای ضبط آن میتوانید از هر برنامه ای که برای کامپیوتر میشناسید استفاده کنید.

برنامه ضبط ویدیو را که بر روی کامپیوتر نصب کردید براحتی با گوشی کار کنید و از نمایش آن بر روی کامپیوتر ویدیو ضبط کنید. نرم افزار های مختلفی برای اینکار هستند که ویدیو از روی صفحه نمایش کامپیوتر ضبط کنند و خب من به شما برنامه ZD Soft Screen Recorder را پیشنهاد میکنم که حجم دو مگابایت دارد و کار با آن نیز خیلی ساده است و هیچ پیچدگی خاصی ندارد.

درست است این روش کمی سخت است، چون همیشه که میخواهیم از صفحه نمایش فیلمبرداری کنیم شاید سیستم شخصی همچون کامپیوتر یا لپ تاپ نداشته باشیم. ولی روش مفیدی است برای کسانی که اینکار برایشان واجب است همچون کسانی که میخواهید نرم افزار خود را معرفی کنند. در آینده اگر برنامه ی خاصی برای اینکار منتشر شد حتما ان را در سایت قرار خواهیم داد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept